עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים במספר הטלפון: 1-700-706-044.
שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:00.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר justice.gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד המשפטים לכתובת הבאה: צלאח א-דין 29, ירושלים.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.