כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה במספר הטלפון: 5678*.
שעות פעילות: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00..
מספרי טלפון נוספים:
מספרי טלפון נוספים: 1-222-56-78, 03-508-6905
אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד התחבורה לכתובת הבאה: בנין ג'נרי A, רחוב בנק ישראל 5 ת.ד. 867.