עדכון אחרון: 06/09/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה במספר הטלפון: 5678*.
שעות פעילות: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00.
מספרי טלפון נוספים:
- מוקד משרד התחבורה: 1-222-56-78
- טלפון נוסף: 03-9695678
- אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+
שירות לקוחות משרד התחבורה – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות משרד התחבורה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר gov.il.
שירות לקוחות משרד התחבורה – אימייל Email
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות המייל בכתובות:
- מייל תלונות – משרד התחבורה: [email protected]
- מייל תמיכה טכנית: [email protected]
שירות לקוחות משרד התחבורה – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות משרד התחבורה – פייסבוק Facebook
משרד התחבורה – דף פייסבוק: facebook.com/motgovil.
שירות לקוחות משרד התחבורה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד התחבורה לכתובת הבאה: קרית הממשלה, רחוב בנק ישראל 5, בנין ג'נרי 1, ת.ד. 867, ירושלים, מיקוד 9100801.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.