עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם רשות האכיפה והגביה: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
רשות האכיפה והגביה – טלפון
ניתן ליצור קשר עם רשות האכיפה והגביה במספרי הטלפון:
זמני פעילות:
- ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
- ערבי חג בין השעות 8:00-12:30
רשות האכיפה והגביה – וואטסאפ Whatsapp
שירות רשות האכיפה והגביה אינו זמין באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
רשות האכיפה והגביה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר my.land.gov.il.
שירות רשות האכיפה והגביה – צ'אט Chat
שירות רשות האכיפה והגביה זמין באמצעות צ'אט אונליין – בקישור הזה.
זמני מענה באמצעות צ'אט:
- צ'אט עם נציג אנושי: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
- צ'אט אוטומטי: 24/7
שירות רשות האכיפה והגביה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רשות האכיפה והגביה באמצעות המייל בכתובת: [email protected].
דואר אלקטרוני – המרכז לגביית קנסות: [email protected].
רשות האכיפה והגביה – פייסבוק Facebook
רשות האכיפה והגביה – דף פייסבוק: facebook.com/eca.gov.il.
שירות רשות האכיפה והגביה – כתובת
ניתן לפנות לשירות לקוחות רשות האכיפה והגבייה בכתובת: רחוב ירמיהו 37, בניין א', תא דואר 34235, מיקוד 9134102, ירושלים.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.