עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מרום: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות מרום – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרום במספר הטלפון: 03-6124466.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 19:00
ימי ו': 9:00 – 14:00.
שירות לקוחות מרום – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר marom-music.com: כניסה לאתר.
שירות לקוחות מרום – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרום באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות מרום – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות מרום – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות מרום – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מרום באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות מרום – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות מרום – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות מרום לכתובת הבאה: ז’בוטינסקי 1, רמת גן.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.