עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות סמארט: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות סמארט – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמארט במספר הטלפון: 1-700-50-40-88.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 15:00.
שירות לקוחות סמארט – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר playsmart.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות סמארט – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמארט באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות סמארט – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות סמארט – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות סמארט – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות סמארט באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות סמארט – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות סמארט – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות סמארט לכתובת הבאה: דרך המכבים 46 א.ת ישן , ראשון לציון.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.