כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות פמה: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות פמה – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות פמה במספר הטלפון: *2820.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 17:00.
מספרי טלפון נוספים:
טלפון נוסף: 03-7688900
שירות לקוחות פמה – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר pama.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות פמה – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמה באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות פמה – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות פמה – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות פמה – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות פמה באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות פמה – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות פמה – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות פמה לכתובת הבאה: הנחושת 6, תל-אביב.