עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רהיטי טל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות רהיטי טל – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי טל במספר הטלפון: 08-8599559.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:30
ימי ו': 9:00 – 13:00.
שירות לקוחות רהיטי טל – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר talbaby.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות רהיטי טל – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי טל באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות רהיטי טל – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות רהיטי טל – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי טל באמצעות וואטסאפ Whatsapp: בקישור הזה.
שירות לקוחות רהיטי טל – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רהיטי טל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות רהיטי טל – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות רהיטי טל – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות רהיטי טל לכתובת הבאה: פארק תעשיות ראם, הסרן 25, בני עייש.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.