עדכון אחרון: 21/11/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות שלמה ביטוח: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות שלמה ביטוח – טלפון
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה ביטוח במספרי הטלפון:
- חיוג מקוצר: 3739*
- יצירת קשר באמצעות הודעות סמס: 052-9993580
שעות פעילות: ימים א׳-ה׳ בשעות 08:30-16:00.
שירות לקוחות שלמה ביטוח – וואטסאפ Whatsapp
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה ביטוח באמצעות וואטסאפ בטלפון: 052-9993580.
זמני מענה באמצעות וואטסאפ: ימים א׳ – ה׳ בין השעות 08:30-16:00.
לחצו כאן לשליחת הודעת ווצאפ לשירות לקוחות שלמה ביטוח.
שירות לקוחות שלמה ביטוח – אתר אינטרנט
ניתן לבצע פעולות בשירות עצמי, לקבל מידע וליצור קשר באתר shlomo-bit.co.il.
שירות לקוחות שלמה ביטוח – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה ביטוח באמצעות המייל בכתובות:
- שירות לקוחות: [email protected]
- פניות הציבור: [email protected]
שירות לקוחות שלמה ביטוח – צ'אט Chat
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה ביטוח באמצעות צ'אט אונליין: בקישור הזה.
לחצו על אייקון הצ'אט לתחילת שיחה עם נציג שירות לקוחות שלמה ביטוח.
שירות לקוחות שלמה ביטוח – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות שלמה ביטוח בדף הפייסבוק: facebook.com/shlomobituah.
שירות לקוחות שלמה ביטוח – כתובת
כתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות שלמה ביטוח: רחוב מרטין גהל 10, ת.ד. 4099, קריית אריה, פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.