שירות לקוחות מנהרות הכרמל

עדכון אחרון: 06/09/2023

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל במספר הטלפון: 5424*.

שעות פעילות: א'-ה': 17:00 – 08:00.
ו' וערבי חג: 13:00 – 08:00.
*יתכנו שינויים בשעות הפעילות בערבי חג.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר carmeltunnels.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – דואר אלקטרוני

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות המייל: [email protected].

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – צ'אט Chat

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – וואטסאפ Whatsapp

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – פייסבוק Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מנהרות הכרמל באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – טוויטר Twitter

לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות מנהרות הכרמל – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מנהרות הכרמל לכתובת הבאה: ת.ד 25340 חיפה 3125301.

שימו לב: אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

אולי יעניין אותך גם:

כתיבת תגובה

error: Content is protected !!