עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות עוקץ: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות עוקץ – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עוקץ במספר הטלפון: 073-2295511.
שעות פעילות: ימים א' – ד': 8:30 – 17:00
ימי ה': 8:30 – 16:30.
שירות לקוחות עוקץ – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר oketz.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות עוקץ – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עוקץ באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות עוקץ – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות עוקץ – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות עוקץ – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות עוקץ באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות עוקץ – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות עוקץ – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות עוקץ לכתובת הבאה: המגשימים 18, קרית מטלון, פתח תקווה.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.