שירות לקוחות קופת חולים לאומית

כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות קופת חולים לאומית: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.

אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – טלפון / מוקד טלפוני

ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות קופת חולים לאומית במספר הטלפון: 1-700-507-507.

שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות – 7:00-20:00. ימי ו' וערבי חג – 7:00-12:00.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – אתר אינטרנט

ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר leumit.co.il: כניסה לאתר.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – דואר אלקטרוני

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.

ksp מבצעים

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – צ'אט

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – ווטסאפ – Whatsapp

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – פייסבוק – Facebook

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות קופת חולים לאומית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – טוויטר – Twitter

– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.

שירות לקוחות קופת חולים לאומית – כתובת

ניתן לכתוב לשירות לקוחות קופת חולים לאומית לכתובת הבאה: שפרינצק 23 תל אביב.

כתיבת תגובה