כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר: טלפון, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, טוויטר ועוד.
אתר sherut.org.il הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.
שירות לקוחות בנק הדואר – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות לקוחות בנק הדואר במספר הטלפון: 02-5005303.
שעות פעילות: ימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
ימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00.
מספרי טלפון נוספים:
פקס: 02-5005300
שירות לקוחות בנק הדואר – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר israelpost.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות בנק הדואר – דואר אלקטרוני
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות אימייל.
שירות לקוחות בנק הדואר – צ'אט
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
שירות לקוחות בנק הדואר – ווטסאפ – Whatsapp
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
שירות לקוחות בנק הדואר – פייסבוק – Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות בנק הדואר – טוויטר – Twitter
– לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות בנק הדואר – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות בנק הדואר לכתובת הבאה: בנק הדואר – תחום שירותי לקוחות, רח' יפו 217, ירושלים 9199908.