עדכון אחרון: 19/06/2023
כל הדרכים הטובות ביותר ליצירת קשר עם שירות לקוחות רעיונית: טלפון, ווצאפ, אתר אינטרנט, מייל, צ'אט, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.
שירות לקוחות רעיונית – טלפון / מוקד טלפוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רעיונית במספר הטלפון: 03-9223392.
שעות פעילות: ימים א' – ה': 9:00 – 16:30.
שירות לקוחות רעיונית – אתר אינטרנט
ניתן לקבל שירות לקוחות, לבצע פעולות בשירות עצמי ולקבל מידע באתר raayonit.co.il: כניסה לאתר.
שירות לקוחות רעיונית – דואר אלקטרוני
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רעיונית באמצעות המייל: [email protected].
שירות לקוחות רעיונית – צ'אט Chat
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט אונליין.
שירות לקוחות רעיונית – וואטסאפ Whatsapp
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות וואטסאפ Whatsapp.
שירות לקוחות רעיונית – פייסבוק Facebook
ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות רעיונית באמצעות הפייסבוק: בקישור הזה.
שירות לקוחות רעיונית – טוויטר Twitter
לא נמצאה אפשרות לקבלת שירות לקוחות באמצעות חשבון הטוויטר.
שירות לקוחות רעיונית – כתובת
ניתן לכתוב לשירות לקוחות רעיונית לכתובת הבאה: ת.ד. 2066 פתח תקווה, 4912001.
שימו לב: אתר 'תענה לי' הינו אתר מידע המרכז פרטים ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברות מובילות בישראל ובעולם. אתר זה אינו מספק שירות לקוחות עבור או מטעם חברה כלשהי. כל המידע המופיע באתר זה נאסף על ידי צוות האתר ומתבסס על מידע המופיע באתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו עובדים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה מדוייקים ועדכניים. אם מצאתם טעות או נתון חסר – נשמח אם תעדכנו אותנו.